shuuee coolisar <3

shuuee <3 sorry för att jag inte bloggade igår men jag va typ hemma på morgonen till typ 2-3 då kom hani och plingade på mig och sa att hennes bror fyllde år , asså jag hade hört det inan men jag trode  då att de va torsdag men tydeligen inte :D  , men då gick jag , asså om ni undrar varför jag gick bara för att hennes bror fyllde år så är det för att han är också min vänn :) väldigt bra vänn , menmen vi åt tårta och annat :) de va faktist kul , sen stannade jag där till typ 21:00 xD sorry morsan xD ... men jag hade så kul med dom ...här är hanis blogg : www.hanihby.blogg.se  venne om jag ska skriva hennes brors blogg , nääe tror inte de ..aja sen när jag kom hem då hade min mormor varit ganska länge vid dörren  , eftersom att mamma och brov sov för att dom va ganska trötta men aja då skrek jag lite i brevlådan och då hörde min bror de och öppnade , då va hon hos oss lite, jag åt maat när jag kom hem , sen drack vi lite te och så , sen stack jag och min bror hem till henne för att ta tvättmedel xD han tvättade idag kl 7.00 , jag hann inte vakna :/ ... menmen sen kom jag hem och tränade lite då menar jag , sittaups ( felstavning ) och ngn armhävning , ngra kungfu slag , och mkt mer :) ska nog göra det varje kväll :) skit kul ju :D .. menmen OJUSTE De är ju ny år imorgon!!! , frågade om vi skulle skuta fyvärkeri men fick typ ett nej efter att min pappa , ja ni vet :'( .... menmen ska iaf fira lite , måste fan slänga in ett nyårs bild :D , ja de ska jag nog fixa , menmen nu ska jag åka vidare via internet :D tjjaaao kramkram//Amanda



Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0