<3

heejheej!
har väntat på att få gå in skit länge !
och änteligen :D.
menmen vad gör ni under åpsk lovet då ? :D
själv tror jag att jag kommer vila ganska mycket hemma :)
men har mkt bilder som jag inte har kunnat visa UNDER flytten :D
funderar desutom på att ändra min header :D ska nog fixa
när jag har tid med det menmen
nu kommer bilderna

jag och madde :)


hihi          sydde den filten sista dagen i skolan :D


nalle va ny klippt när jag kom hem från
hässelby:)



love yaah nalle ! :D


tog baa något:D




haha jag lekte i tvättstugan med madde, dagen inan vi flytta :/ :)


målade fett många ägg hos mormor och morfar :D



hihi min skugga igår på kvällen:D <3


hihi mina tavlor i vardags rummet:D xP


jag :)


nice ha ? :D


hihi de finns i vårat kök :D

menmen hejdåååå :D


Kommentarer
Postat av: liza din bästis

jag saknar dig du vet inte vad som händer här hässelby kommer gå under på grund av dig hahahaha

2010-04-06 @ 21:52:07
URL: http://lizaveta.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0