F***-migrän!!

Hejhej!! rubriken talar!!! MIGRÄN SUGER .... hade de hela natten sen nu på dagen är jag fortfarande så ;(
menmen typ första gången jag hade de va typ i 3an och sen nu sen har jag aldrig fått de :D .. annars brukar de bara vara huvudvärk. menmen åt nyss rödbetsoppa :P och smsar med min älskade kusin madde <3 ...
kanske ska åka dit till hässelby om jag blir bätre , sova över där :)..
menmen ASSÅ MICHAEL JACKSON VA SÅ JÄVLA VACKER!!! asså jag kollar om och om på hans VACKRA bilder!!
så jävla skööön!! menmen nu lyssnar jag på michael jackson-Earth song :) så underbar asså!!..
haha jag försöker ladda ner så många låtar som möjligt med han i min mobil :). .
förresten xD jag måste ha lågt ljud FÖR MIN MIRGRÄN :(. menmen musik ändåå :D höhöh-
menmen jag antar att jag bloggar senare så ciiao!! <3
 
R.I.P. MICHEAL JACKSON



love you madde <3



till min madde!! som alltid står vid min sida under svåra stivationer :) LOVE YOU SÅ OBESKRIVLIGT


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0