hääj hääj alluhupa

heej!! hoppas att jag kan skriva det långa inlägget nu!
iallafall har jag fixat mig och sånt där som man ska göra xD höhö! menmen tänkte visa er min outfit :D höhö! nu kommer den :

jeans tights -H&M
vit linne - vet inte
adidas kofta-STADIUM 699 kr

FACELOOK

utsläppt med klämma på sidan som tar bort lugget.
smycken : stora runda örhänge .

dagens humor : ganska glad ':D

men just nu gör jag inget specielt förutom att vänta på att någon rolig ska logga in på msn:D.
höhöh vad ska jag skriva nu dååee:D
joo föresten vad tycker ni om att ska ska starta ett frågestund jo de ska jag nog gjöra!
höhö! då får ni fråga precis hur många frågor ni vill och jag svarar på alla:D höhöhö!:

nu kör vi lite fakta om mig :


ålder: 12
födelsedatum :29 oktober.
bästis : patricia , liza ,madde och några till.
favorit prgoram: melinda ghost wispere
saknar: Pappa , madde , hässelby , liza, raniia , natasha och många fler
rökt? : nej aldrig
älskar? :miin familj + min hund + kusin +kompisar//bästisar <3
mobil ?: en ny slax mobil som COMVIQ har gjort så märket är COMVIQ
senaste smset från? : min kusin silvia ( shoo vad händer !?)
bitchig eller vanilg eller cool lugn eller fett kaxig men fett snäll :vanlig och fett kaxig men fett snäll.
kär ? : HÖHÖ kanske ^^
singel?: japp xP
gör allt för storebror ? : jaa värkeligen.
tillbringa din tid var och när och med vem ? : sommaren í hässelby MED madde & liza <3.

aja orkar inte meer xD höhö menmen jag ska samla mina månadspengar så de blir typ kanske runt tusen , jag får 200kr i månadspeng!
men just nu är jag PANK ! kanske har 4 kr xD hhöhööhöh men varge månad då vi får pengarna
då får jag mina pengar xP måste vänta ganska länge dååe xD menmen
dom bloggarna jag brukar kolla är : www.angiies.webblogg.se / www.lizaveta.blogg.se / www.raaniias.blogg.se /  www.kenzas.se    / www.thisisit.blogg.se   / www.glitterheart.blogg.se /www.theskitungen.blogg.se / www.theaochmalin.blogg.se // och många fler menmen min favorit bild på mig är nog denna :

höhö:D


hahaha jag älskar bara folk med humor hahahah asså dom jag är med och dööör av garv hela tiden med höhöhöhö xD okej jag kan erkänna att jag garvar alla jag är med höhöhö xD .
Alla som har skype får gärna adda mig jag heter mandapanda253 
höhöhöhö:D kommer bli skit kul att chatta med er
på chatten kan ni bland annat ställa frågor och en massa annat kul :D höhö ser fram emot!.

min favorit mat är kanske  : RÖDBETTSOPPA och TOMATSOPPA höhö skitt gott xD .
jag saknar sommaren fett mycket!! svär när sommaren kommer och de är skit varm jag skiter ii jag kommer vara utee hela tiden med mina vänner och ba gå ut med tight och en tröja!
wallahii fett skönt =D jag kommer dessutom vara i hässelby och träffa alla dom jag saknar <3!
om ni undrar om jag plattar mitt hår så gjorde jag det förut hela tiden! men sen när jag klippte mig
som jag skrev från och med då har jag slutat för att mitt hår va gätte bränt!
men nu sparar jag så att de kommer bli gätte långt och ska inte platta eller hårföna mitt hår mer ,
förut la jag dessutom ett slax hår olja men jag tycker att mitt hår blev snabbare smutsigt med oljan -oljan gör så att håret bli mjukt och skönt , jag kanske kan andvända den ibland om jag har bad hair day xD höhöhöhöh .
på msn heter jag [email protected] de är bara att adda men jag accepterar inte dom jag inte känner igen!.
asså jag önska bara att jag hade mörkt brunt hår och INGA slingor .
nu håller raniia på att fixa min header eller design dåra :D höhöh den kommer säkert att bli skit fin;D . men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer , skriver senare
ciiaoo//Manda panda :D


Kommentarer
Postat av: aangeliinaa

haha amanda vi fyller år på samma dag , hahha bästa :) <3

2010-04-14 @ 18:09:21
URL: http://angiies.webblogg.se/
Postat av: Malin (:

OMG AMANDA ! bilden på dej när du skrev, ( facelook ) under outfiten... skiiiit fin ! ser nte ut som du :O <3

2010-04-19 @ 10:48:50

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0