hej

shuuu!
slutade skolan 13.20 idag och jag har haft de ganska kul första dagen i skolan.
men om ni undrar varför jag säger så ,så ska jag säga allt från början:
vi bodde här i ***** sen dog min pappa här
då var vi tvugna att flytta där min släkt bor i HÄ*****
då lånade vi en lägenhet där skit länge!
sen letade vi lägenhet för att vi var tvugna att lämna tillbaka lägenheten
eftersom att  vi fick ba låna den typ en månad tills vi hittat en till
men nej , vi fick inget annat hus
då var vu tvugna att flytta tillbaka hit och få fick jag
byta tillbaka hit asså skolan och lämna den andra jag gick i
och nu är jag här :)
så nu vet ni <3.

på tal om några vänner jag är med asså de känns värkeligen som att ni
dissar mig för asså ni gör allt tillsammans sen SIST på listan då
     tar ni mig asså jag måste komma och fråga om jag kan vara ute
med er men asså om ni inte vill vara med mig de är helt lugnt
säg bara till så går jag .
menmen ska städa lite sen kanske gå ut med någon
hejdå<33


Kommentarer
Postat av: Erika

HEJSAN!

NU ÄR DET SÅ ATT JAG VILL ATT JUST DU SKA DELTA I VECKANS BLOGG HOS MIG!

VINNAREN FÅR EN LÄNK I MENYN OCH EN LÄNK I TRE INLÄGG!

LYCKA TILL!



Direkt till inlägget där du kan anmäla dig:

http://erikajonasson.blogg.se/2010/april/tavla-som-veckans-blogg.html#comment

2010-04-12 @ 15:37:51
URL: http://erikajonasson.blogg.se/
Postat av: lisa

ne amanda vad taskiga dom är jag saknar dig<3333333333333333333333333333333

2010-04-12 @ 20:55:15

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0