hellu :D //Långt inlägg <3

shuuuu!!
göör ni idag dåå :D ? själv har jag tänkt att ba chilla hemma vid tv soffan
eller gå ut med någon kompis menmen inget planerat ialla fall xD juste vad tycks om min nya header?
jag blev själv inte så nöjd med det får duga xP , kanske fixar annan
men jag har beställt en design från raniia :) för hon brukar fixa dom skit braa !
nu sitter jag ba i pyamas shorts och en vit linne och en rosa filt där de står amanda-dominika xD
höhöhö! måste fixa mig snart! men först ska jag käka:D höhöhö
mamma håller på fixa något marrigt !
nu är jag inne på skype och issa, alexandra trakaserar miig xD
höhö älskar eer :D <33 dig med patricia :) <3 höhöhhö
de kanske var länge sen jag skrev om mig själv asså fakta och sånt skit men jag tänkte skriva det i detta
LÅNGA inlägg! ...meeh ååhh :( jag måste redan! gå från datan :( BUHUHUHU SKA käka men kanske skriver de långa inlägget senare!
kram från mig<3


Kommentarer
Postat av: nathalie din kusin<3

hej guman hur är det med dig saknar dig juste kan jag få din msn. vill träffa dig nån dag faktist. m juste läs min blogg. www.aboutnathalie.blogg.se puss <3 min msn är [email protected]

2010-04-08 @ 16:32:11

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0