hellu

hejhej!
vaknade vid 11 sen ruttnade jag vid tvn :S
fifan de är skola imorgon!
men de ska bli kul att få träffa alla för förstagången på skiiit länge .
menmen tänkte göra bildbomb efter denna inlägg
men de blev mäst på nalle xD höhöh jag tog skit många bilder
på nalle när de va reklam xD
hööhöhöhöhöh
.menmen ska nog röra mig lite efter bildbomben ska nog städa mitt rum och så
men asså de är så jävla jobbigt att dela rum med sin bror som är 16!
de va mycket skönare i hässelby då alla hade sina egna rum!
menmen vi letar en 4a! men de får bli mycket senare för vi pallar inte
flytta mer!
menmen ciiaoo <3


Kommentarer
Postat av: Vän? kanske vet inte

Du har blivit fjortis!!!!!

/sry

men du har så mycket fjortis bilder ;)

2010-04-23 @ 15:07:16
URL: http://jokergirl.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0