kulkul

shooo!!!
kom hem typ halv tre eftersom att jag marcell , lea höll på med en kille
från klassen xD haha men asså vi typ drev med han!
haha men jag ska börja allt från början i dagen!
jag vaknade kl 7 sen fixade jag mig och sånt
sen gick jag till skolan halva vägen med alice sen kom jag dit och då stog
de en lapp på dörren till vårt klassrum''Siv är sjuk Därför har ni vikarie och börjar 08.30''
haha asså snacka om att bli arg!! haha man kunde lixom få lite sovmorgon om man vetat!.
sen hade vi först matte , igänetligen skulle vi ha nationella prov
i matte men de hade vi inte för att vår lärare var sjuk!
aja men sen hade vi engelska sen hade vi rast och då var jag lite med marcell och lea och
med sara och mikaela och ngra till :)
vi tog dessutom bilder :D som jag kommer visa.
sen hade vi tystläsning sen Slöjd :) då blev alexandra typ ledsen eller arg
och skulle jag och ysra trösta henne , och då gick alla in för att börja sen va
vi utanför typ tio minuter och då när vi ska in då knackar vi och de tar ngra
minuter sen knackar vi igen då öppnar hon och är skit sur och ger
oss en lapp om försenad bla bla bla! asså jag ba :vi skulle trös..
asså hon var så sur att man inte ens han snacka med henne ,då
står de typ på lappen : namn , antal tid försenad och massa med skit
asså jag dampa xD haha asså hon är sjuk! vi va typ 5 minuter försenade , hon sa de själv
men aja:S.
höhö sen vid lunch då marcelle och aisha jagade varandra och kastade smöör xD då
fick dom skäll  av läraren så här lät de ''OM NI FORTSÄTTER SÅ HÄR DÅ KOMMER NI
INTE FÅ ÄTA HÄR , EFTERSOM ATT NI BETER ER SOM SMÅ BARN -BLA BLA BLA''
och då är hon skit sur och kollar tilloch med på dom oskylldiga bland annat
jag och ngra till! höhö! ngra lärare är knas idag :S.menmen
sen hade vi rast och då körde jag marcelle och aisha basket:P
sen hade vi svenska sen slutade vi kl 13.30.
haha sen hade marcelle en basketboll och då tog ngra killar den från henne
då jagade vi dom sen fick hon bollen
sen gick två av dom haha då är de bara en kvar då tar marcelle i honom då
hon ba HALLO NII DÄÄR KOLLA VAD JAG GÖR MED ERAN KOMPIS
haha då dom ''typ'' hör inte och bara går sen vi håller på jiddrar med honom xD'
höhö därför kom jag hem senare:P:.menmen
senare ska jag till kyrkan! ÄNTELIGEEN..
menmen nu kommer bilderna:P<3


jag,mikaela ,sara ,ysra<3


nice bild ha :D!?

wooow!! cool bild på mina skoor:D


mikaelas öga!! Coool:D<3


mina ,mikaelas,saras,ysras:D

FETT FUULL JAG ÄR xD

hahahha! sara ramlade nästan ifrån ysras knä:):):)
såå rolig:D.

menmen vi hörrs eller synd eller VETEFAN höhö men
ciiaoo<3


Kommentarer
Postat av: klara från din gamla klass.

hejhej saknar dig<3 är din kompis sara vän med en tjej som heter Emelie som är ett år äldre..



vi saknar dig och pratar om dig ofta i klassen=)

2010-05-04 @ 16:14:12
URL: http://klaracookie.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0