:p

shoo , kom nyss hem från skolan och pallar inte gå ut idag , jag går fan ut varge dag efter skolan med kompisar:S höhö , så därför ska jag stanna hemma today:) men idag slutade alla halv 2 FÖRUTOM JAG eftersom att jag fick ha nattionella prov men denna prov va skit änkelt :P men imorgon har vi nationella i matte :P
 menmen till lunch åt vi tacos :P höhö .....höhö sen i syslöjden hade vi prov om bomull och ingen hade tränat förutom jag xD haha jag som fan krigade för att kunna xP ..menmen ska käka sen vet jag inte men först ska jag vara ine på datan och ladda upp låtar med michael jackson<3! höhö jag är beeroende av han igen :D menmen nu kommer lite bilder från dagen :P

haha patricia satt i ett skåp :)

haha knas bild med mikaela och patricia :O)<3

höhö konstig bild:)


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0