:P

hejhej! sorry att jag inte har bloggat men vi har inte haft internet men snart ska vi få gäster så måste skynda lite . ska dessutom bjuda på bilder som jag tog här om dagen när jag var ute :D . menmen berättar om min dag senare men nu kommer bilderna!
       
höhö jag :) flummade på sffan


mitt hår när de är ny duchat höhö tyckte ba bilden blev cool :)

haha issa sminkade sig hos patti <3:)
'
jag hos patti:)<3
sväär de va ekta sommar väder dessa dagar!


issa och alexandra bakifrånn :)<3

patti!:)<3

issa¨&patii & alexandra & minaa skor :D
drack baa på en kulle och drack slush :P


höhö lea och marcell sprang runt me nalle :P


PATTI IGEN :d


hahahahaah marcell kollade i nalles rooompa hela tiiden
 xD



jag <3

haha lea nalle och marcell :D


min älskade vova :D


naaaw <3 han är sööt överallt

modell






så! ASSÅ WALLAHIIIII min data är trögaren min morfars pappa!!!!!
 
menmen chattar nu med kussan madde! :D höhö .

ciiaoo//manda


Kommentarer
Postat av: nathalie din kusin<3

hej amanda asså nån typ som säger att det är din kussin. kommenterade min blogg skit taskigt typ du kmr alldrig bli som amanda hon är finnare än dig och allr skit fyla saker om du känner anonyma pesonen kan du säga åt henne att sluta jag ber dig. kommnentara min blogg om du har sett den här kommenataren ok tack gmn puss,

2010-04-16 @ 06:52:02
Postat av: nathalie din kusin<3

såg nuh hon bah det är min bästis amnda hon kommenterade min blog säg åt henne hon stör mig ber dig

2010-04-16 @ 06:55:05
Postat av: nathalie din kusin<3

naaaawwwwwwwwww vad söt du är lovarrrrrrrrr

2010-04-17 @ 12:04:29
Postat av: asså vad vill du amanda???

hahahahha vilken wanabi du är amanda hahahahahha fan vad full blogggggggggggg....

2010-04-19 @ 12:57:02
Postat av: Patti

hiih på 13 bild uppifrån till ner. Nalle och Lea är värsta modellerna där:D haha x)

2010-04-22 @ 16:45:17
URL: http://glitterheart.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0