PALLA !!!!

JAG SÄGER BARA PALLA MED ER BRÄÄ!!!
JAG KANSKE INTE ÄR GLAD PÅ VARGE BILD MEN FÖR DE BEHÖVER NI FUCKING
INTE KALLA MIG FJORTIZZ!! TUVÄR ASSÅ BARA FÖR ATT JAG INTE BOR I
HÄSSELBY LÄNGRE SER NI MIG SOM EN FJORTIZ!
JAG ÄR PRECIS SOM JAG VAR NÄR JAG BODDE I HÄSSELBY
ASSÅ DE ÄR INTE JAG SOM HAR FÖRENDRATS DE ÄR NI!!!!
DE ÄR BARA EN SOM JAG KAN LITA PÅ SOM ALDRIG KOMMER ATT SVIKA MIG
SOM NII!! OCH DE ÄR GUDGÅVA !! MADDE MIN KUSIN!
OCH FÖRDET ANDRA HÄR LÅTER FOLK MIG SÖRJA MIN PAPPA MEDANS NI NÄR
JAG BODDE I HÄSSELBY , NI KLAGADE BARA ATT JAG SA
KANSKE HELA TIDEN ATT JAG SAKNAR MIN FARSA!!!
ALLA FÖRUTOM MADDE! OCH RANIA OCH NATASHA!!
VILKEN ÄCKLIG STIL ASSÅ!!!
SÅ KOM INTE OCH SÄG ATT JAG HAR FÖRENDRATS OCH ATT JAG HAR BLIVIT FJORTIZ
FÖR ATT VARA FJORTIZ ÄR ATT HA EN SPECIEL ATITYD OCH HA FLERA LAGER SMINK
JAG HAR INTE ENS MASKARA SOM MÅNGA AV ER HAR!!!
SÅ KOM INTE OCH SNACKA OM DE ÄR ER DE ÄR FUCKING FEL PÅ
OKEJ!!!???? DAMPUNGAR.


NÅ VAD SKA NI GÖRA ???

NÅÅ JAG LÄGGER UPP PRECIS SÅNNA BILDER HUR MYCKET JAG
VILL NÅÅ!! VAD SKA NI GÖRA TILL MIG ??


Kommentarer
Postat av: nathalie

visst seröst orka bara för att man putar läpparna eller omogna barn för ni ler på bilder asså. feet synd gå hem och dra istälet.

2010-04-23 @ 17:34:15
Postat av: Elena

gumman, jag vet hur du känner.. men lilla du na för man har smink så är man fuck ingen fjortis. Man ska strula runt & ha problem hela tiden och värsta sjförtåendet, då kan man börja snacka fjortis. & man vill ha uppmärksamhet ! så dom som tror du är fjortis kan slänga sig nånstans ! kram

2010-04-26 @ 21:48:50

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0