ajjde majjde

shooo! vet har inte bloggat men har inte haft internet när
jag kom hem från hby!-
men aja ska förklara lite vad jag har gjort!
har varit hos madde sen vi cyklade t vällingby och
jag köpte ett par örhänge sen dagen efter träffade jag kompis
sen va med madde och åkte me henne på ung08 fast de kom ba
svenska dåliga artister -.- ! men aja vi gick runt osv sen hem t hby sen
dagen efter ringde min mormor och sa att jag skulle
gå t dom för jag sov hos madde! sen så fort jag
kom dit lämnade min morfar hem mig och min mormor
hem till mig för hon skulle sova över här .
aja sen typ igår eller förregår jag blev sjuk
men nu de lite bätre men aja vet att jag kmr bli frisk ;)
men aja idag mamma och bror åkte t stan då jag blev ensam hemma
och lyssnade på musik osv sen nu dom kom hem
med internet sen nu jag gör inget specielt assså igår jag ville döööö!!! jag hatar
att vara sjuk finns inget värre! men aja fick vita adidas skor :)
dom är galet fina:) men aja ska va inne på fb !
KRAAMMIIISSH
juuste fick komentar att sommar lovet är 3 månader .neej ?
börjar den 18 augusti

älskareeey mitt blod <3
du har hjälpt mig under alla svåra tider svär jag älskar dig


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0