buuuhuu =(

shoo! sitter och äter frukost vid datan så tamamish :)
hähä men aja kl 9 börjar -.-
vi ska t ngn fkng djurgård! ja jag är förälskad i djur
men inte så kul att gå me klassen då man får
höra sånna här hela tiden : neej ni får inte gå dit , nii följer med oss .
ååh -.- ba fuuck you xD hähä driver men
aja jag bloggade inte igår , va i stan med bror efter skolan och
köpte tre par örhänge och hårspray åt plattning men
aja sen köpte matsäck :P
men aja YEEEEEEEES de fredaag :D
jipppiiiee !!! wiihoo! :) ingen skullaa
men aja bloggar typ när jag kommer hem!
ciiao alla katter <3



förut jag ba ey driver dom med den här låten den sjuger häst balle efter ett låååångt
tag igår jag lyssnade noga för kompisar lyssnade då jag baa aiiight fett tööng juu sen
nu jag hamna på den :P

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0