huvud sån där värk -.-

shhoooo! har huvudväärk som i helsiicke -.-
skit jobiigt men aja :P slutade 14.05 idag
och började 20 i 11 men de är bara denna vecka
vi börjar så tidigt sen  nästa vecka typ då vi kommer ha
ändrade tider :P men aja
komhem sen snacka me min mamma
hahahahah juuuste jag satt på lektion sen jag fkng får sms
där de står att jag har 100 kr i luren jag ba whaaat säg på gud xD
hahaha tänker inte säga resten här , asså de knaaas XD
om ni undrar ( ni som känner mig dåra) smsa dååaah eller fb
eller OUUF vart ni vill :P
men ajaah yees deeh helg om 1 daaaag! så fkng glad.
men ajaah lyssnar på musik och fb :P
asså jag fryser -.- onormaalt ,jage varmblodig och jag fryser inne -.- men gaaah
orkaa -.- vgd alla ? =D
justäääh jage giift med madde :)
jagee såå förälskad xD *ASG*
men ajaaaah skriver kanske sen :)
cyyaa kattoor!


Kommentarer
Postat av: madde din man ;)

hahaha är sååååååååååååååååååå förälskaad i dej ;)

2010-08-26 @ 20:05:48
Postat av: manda din fruuuh

yeaaaah :D <3

2010-08-27 @ 09:48:45

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0