inget förändrats till bättre ,Tvärtom! allt bli ba sämre och sämre för varge år

Just nu vill jag ba glömma ALLT!
trött på allt skit jag minns och de som
kommer hända vågar jag inte ens tänka på allt va
som de skulle för några år sen men åren
går till mindre nivå för varje år som går! 2009 är något
jag önskar kunde fixas och göra om! önska
allt va som när man va liten då man inte förstog ett skit av
problem , då va problemen att man inte fick de man ville
från affären , osv
Men nu är problemen något man inte kan glömma.
Vissa leker att dom mår bästa och ALDRIG mår bre
tuvär säger jag ba! Ingen är perfekt!.
inget är sig likt för allt är i förändring , jag hoppas
på ett bättre år men har ingen förväntning.
Just nu vill jag inte snacka me någon.

FUCK ALLT O ALLA SÄGER JAG BA
INGEN förstår och INGEN vill heller förstå!
livet är en lek , just nu är jag på den svåra banan
nivå 1 va den änklast då jag va liten liten unge
nu när jage på nr 13 måste man kämpa och vara smart
för att komma vidare till nästa nivå.
så please lek inte att nie perfekta för
vi lever i en BAD WORLD inget är parfekt här.


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0