i want sommar !!! :(

Hejhej!
nu är det så att jag miss sommaren!!! jag vill ha sommaren
så att man kan åka och bada eller ha picknik eller gå ut utan
att behöva ha stövlar och tjock jacka och så !!
jag vill kunna gå ut med en tishört och typ
skorts ( fel stavning)
och kunna ha kul med vänner ! menmen
mste väll vänta:/ .
MENMEN just nu är min mormor här och lagar ngt med mamma vet inte vad
och jag är här xD och idag tidigare va jag hemma hos dom ( momror och morfar)
och tidigare skolan xD då asså jag sväär jag och gessy vi flummade xD haha dom små klasserna kollade på satsiki då han kramade en tjej och pusades lite då alla små barn ba
: åååååååååå , hahahaha jag och gessy jag svär vi dooog av garv xD
sen vi gjorde tvål , och massa andra grejer men nu jag baah är sååå trött ,
juste jaah gessy va med i en tävling om den som kan skriva finaste kärleks text då hon vann :D sen va en tjej i fyran som skrev till en kille i min klass och då min andra kompis skrev från den parsonen till den parsonen ( namn droppar inte) hahah alla baa OOOOOOOOOO jag svär asså xD menmen ska kanske blogga senare men om inte de GODNATT :D nu kmr jag slänga in lite bilder. KRAM




sommar


<3

*Gammal bild*


CYYAA // Manda Tm


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0