aloha

                                                     shuueee<33
änteligen har jag diskat klart assu!!! oouufff , kom hem sen mamma baah gumman kan du va snäll och diska då jag ba aaa  vänta ska bara in på datan snabbt sen jag gick in på msn och skulle skriva här men sen hon ba amanda de räcker nu , jag ba meeh oohh =( , assu jag kunde ha stannat men jag kunde ha stannat men jag ba nääh jag ska diska nuue! =) , sen jag blev klar och städade lite till i köket sen jag SPRANG hit ;) MEN nu byter vi ämne ...

                                          Det här jag jag gjort i skolan :

               1• Tystläsning
               2•gå igenom veckobrev
               3•gå igenom läxan //läxFörhör        
               4•Matte
               5•Lunch
               6•Rast
               7•Vi skulle ha HK men Hk läraren va inte där så vi fick ha en annan lärare och kolla på film
               8•Idrott
                      
Sedan blev det KALABALIK mellan två tjejer asså jag vet INTE vem jag ska hålla med :S menmen sen jag gick med huda och några andra till kiosken då ngra killar från 4an va där då dom sa att dom hade hittat en nyckel till en BMW asså dom hitade bilen och allt sen jag vet inte vad xD aja sen jag tagga hem och sen diskade som SAKT sen nu data ;) änteligen har jag skrivit ett LITE långt inlägg iaf x) ...aja messar just nu = ) och chattar på msn med HANNAH och chattade förut med kusin Angelina <3 ... tänker slänga in en bild på mig som jag togg när jag kom hem =)



ciiaaoo <3


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0