bomb med knas bilde :D

Manda ledsen xD

Nu Manda glaad :D
what ? xD



Kommentarer
Postat av: Världens bästa Alicia! <3

Assåe.. Du anar inte hur mycket jag saknar dig, och även om vi typ inte har såå bra kontakt längre, så ska du veta att jag har fällt många tårar för dej.. Jag saknar dej så jävla mycket, du och jag, allt vi hade, det var inte bara vänskap.. Det var fan äkta kärlek! Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar allt vi hade.. Har så många minnen.. <3 I mitt hjärta, för alltid! <3 Jag har funderat så mycket.. Men aldrig kommit fram till nåt svar, vrf e det såhär?! Allt va br som det var..



Igen : JAG ÄLSKAR DEJ



/ en tjej som saknar din gamla bästis så jävla mycket.. <3

2010-01-20 @ 20:58:36
URL: http://aliciahz.blogg.se/
Postat av: amanda

naaww desamma min modell :') <3 älskar dig och saknar , jag känner precis samma som duu!!

2010-01-20 @ 21:01:49
URL: http://mjgalen.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0