Busplinga och smått och gott

                                                   tjingeliinngg!!
kom nys hem från min kusse madde och Malin <3 , vi typ hade ganska kul från kl 3 ! =) först vi va ute och baa vandrade runt sen vi taggade hem te madde och då bjöd Malin på sin drink! =) den va ganska good INGREDIENSER : citron , socker , vatten =) . asså först tog hon vatten i ett glas sen droppade i citron sen la hon in socker sen blanda =) assu svär de va gott! med mkt socker! , aja sen de va  citron kvar då jag och madde ba la på socker på och SKIT GÅTT !! . sen vi garvade åt allt vi sa typ =)  juste inan vi tagga hem till madde då Malin typ sparkade på en snöSTEN hon ba AJA JAJAJAJAJAJAJAJ jag och madde AASS GARVA =) sen när vi va hemma hos madde då vi kolla på tv o ch busringde och då malin gjorde då en kille svara han ba hallo ? hon ba hej du heter ulla va han ba a sen hon ba du har snattat pizzor från oss här i pizzerian då han ba va? ja  du har tagit pizzor från oss här i pizzerian han ba neej sen , han ba sluta busringa hon ba okej Förlåt xD sen vi kollade på en spansk serie som heter  Pedros ande sen malin skulle hem och äta pizza då jag och madde va kvar där sen jag åt där sen vi ringe malin och frågade om hon skulle komma igen hon ba aah sen vi gick ut då vi började kasta snö på varandra och och Malin =) sen vi kasta på Madde sen vi Busplingade xD först Malin då vi spraang! sen Madde då vi spraaaang sen jag då vi hörde typ något som dunkade i dörren xD sen vi kuta! xD as kul menmen sen vi tagga till min gård då de va somalier som började bråka med Malin och Madde assu jag kunde inte sluta garva så mkt madde och malin dissade han! xD sen bla bla bla xD sen jag tagga hem och nu är jag häär! juste vad tkr ni om min nya desing som MALIN fixade te mig =) , hon är bäst på göra , hon ska göra HEadern bätre imorgon ! <33 KRAAM kanske inte kmr blogga mer sen eftersom att jag ska kolla på johan Falk & plugga & träna sen ducha sen sova =) kraaam<3 guudnatt

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0