GodNatt!

shuuee <3 ska inte sova precis nu men kommer ej hinna skriva inlägg , gjorde muffins för 3dje gången dom första gångerna blev dom super men nu hade jag otur xD haha man kan ju inte vinna all the time ! menmen sedan tränade jag lite sen duchade SÅ SKÖNT !! assu jag svär i love att ducha!! hihi jag kanske duchade typ 1 och en halv timma:D iknow jag är galen i duchen asså där man kan släppa ut sina känslor ;D hahhaahha jag mena oftas sjunger man i duchen och allt så :D jag brukar tjafsa med mig själv på spegelbilden xD i am så krazy!!! xD hahah menmen nu koller min bror på färsta höga volym på filmen zorro den filmen är ass grym på fyran =) hade den förut men vet faktist inte vad som hände men imorgon har jag planera att rensa lite här och där i huset ! exempel mitt rum måste jag packa och rensa i mina skåp och den stora vita hyllan sen sa mamma att vi kanske ska sova över hon älskade kusinerna!! JIPPIE ska fan me njuta om det händer xD menmen ciiaaoo och godnatt kanske ej kmr hinna skriva godmorgon inlägg men ska försöka =) GOODNATT

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0