ISKALLT UTE !!!



shueee<3 stack snabbt hem till mormor för att hämta kläder som jag ska ärva ifrån min morbrors fru skit fina grejer ;) men jaja på vägen hem asså jag hade ju lixom inga vantar eller så jag hade bara jacka , vinterstövlar och min luva från koftan OCH JAG BLEV EN ISBIT!!! asså jag lovar när jag skulle ta upp nycklarna från fickan asså de gjorde ASS ONT!!! menmen nu är det varmt och skönt!! fan asså måste fan ta och börja andvända mina handskar och halsduk ;) de skulle jag gjordt för mycket längesen men jag tyckte ej de va så SKIT kallt då som NU menmen fick lite festliga grejer av min morbrors fru ;) grymt snygga asså :-O menmen ska ''åka vidare via internet'' haha som jag alltid säger ;) kram från mig till er // Eran AMANDA Ciiaaoo


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0