shuuee! vgd alla ? själv lyssnar jag bara
på musik och fb , idag har jag typ bara duchat och kollat på
tv- mammas pojkar :D hahaha skiit rolig
specielt bobbys mamma xD men aja
haha juuuste igår asså shiit jag och min bror
va typ på bus humör xD sen han ba tog fram
peppar och sa att jag skulle sniffa xD
haha och de va starkt så jag vågade inte först men sen bestämde
jag mig att jag skulle och skulle ba på toa snabbt sen
asså shiit gissa va min bror gjorde
....
haan la i chili peppar i vit peppar ! sen jag visste
inte och sniffade -.- ahahaha asså jag hoppade
upp och sprang runt hela huuuset! xD
asså han tvingade mig att sniffa så tro inte att jag är skum xD
hahaha han baa vi ska göra minnen xD hahah saaik
han ba nu vet du hur de känns för knarkare som filmen
- scarface .
HAHAHAHAH saaik på han asso xD
men aja! bloggar senare!
ciao <3

fotade ut fönstret ;)

vet att du finns där uppe pappa <3
r.i.p.


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0