aboow -.-

shoo! värkeligen inte min idag -.- fett irreterad och de ba knas!! -.-
men aja min mamma och bror är ute och kommer snart .
vi ska få gäster -.- jag försöker lugna ner mig just nu med musik -.-
men aja bloggar sen!
hoppas jag iaf! om jag lugnar ner mig .
men så alla vet de är inte min dag idag! .
ciao!



Patricia <3
saknar de vi hade galet mkt! men tror du inte riktigt förstår de!.
önska allt blev som förr ! du och jag ! de va meningen
att vi skulle vara bästavänner för evigt men
de känns som att jag försört allt! ångrar allt jag gjort!
önska bara de blev du och jag igen! bästavänner för livet
men vet inte vad du tycker eller vill!
Jag flyttade från bagis då saknade vi varandra skit mkt elr jag iaf
och nu har jag kommit tillbaka och allt är helt förendrat!
önska de kan ändras eller om du inte vill
då får jag väll helt enkelt aceptera de
Men vill värkeligen att du ska veta att jag saknar dig patricia andersson! <3
Saknar dig!


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0