Allmänt test

Vilken svordom använder du mest? : fan&F*ck
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?: 12:00
Var köper du dina matvaror ifrån:willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: båda
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: kläder
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?:aa :D
När var senast någon stötte på dig?: -.- orka
Vad åt du till middag senast?:hemlagad kyckling sallad
Kan du vissla? : eh aa?
Tittade du på tecknat när du var liten? : neej jag kollade på action ? dum ass de klart jag gjorde
Äger du några popband t-shirts?: a
När flög du senast?:  kan jag flyga? visste inte ^^
Pratar du några andra språk?
Har du gråtit offentligt?: offentligt? ..tror de
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: neh
Vad har du med dig in på bion?: godis och sånt shit , plus min lur och de som behövs :S
Vad har du för väder?: vad jag har för väder? asså äru helt pantad ?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?: har inte ens börjat på de en -.-
När sov du senast på golvet?: ehh ? varför skulle jag om jag har en säng ?
Vilken är din favorit drink?: ----
Gillar du din boendesituation?: helt okey
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? : inte fuck vet jag -.-
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: ne inte så ofta OCH JAG GÅR FORTFARANDE I SKOLA.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 13!!:D yeaah
Tror du på liv på andra planeter?: venne
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: tänker att jag måste gå vidare iaf med livet -.'
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?: neeeeej
Tycker du om att krama folk?: aa :D mysigt ju
Äger du en digitalkamera?näh
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: shakira -.-
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?: aa tjoock mkt
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: neh ?
Är du mörkrädd? hähä ibland :$
Tre saker du alltid har med dig?: lur & hörlurar& mig själv x)

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0