godmorgon -.-

shuuee! vaknade 12.00 och smsade lite sen gick jag upp
men aja igår va jag istan med bror för att han skulle
leta t sig en spanien kofta som han hittade men jag vet inte va som är felet
asså shiit han sprang ruuunt över hela stan sen hittade han tishört och
ett par adidas skor istället -.- sen ringde mamma och sa att jag skulle
köpa t oss linnen och sånt så jag köpte en randig linne med lite armar
och en grå linne ;) sen en vit linne som de är lite grejer på , ska visa.
men aja juuste jag sog KENZA med hennes bror och mamma och sin söta mani ;D
alla säger att hon är ful i värkligheten men nejnej säger jag hon är finare.
men aja! idag ska jag och mamma kanske åka t ett ställe där de finns affärer
jag minns inte va hon sa att de hette men hoppas vi åker ;)
okej nu kmr bilder!

grå linne- H&M -79,50
vit randig tishört-H&M-79,50

ett par strumpor xD
vit linne-H&M -99 kr
 


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0