HIDE AND SEEK

shuuee! kollade på filmen HIDE AND SEEK igår asså shiit
skiit läskiig bree!! jag ville inte sova själv xD
asså de är en mamma och pappa och barn
sen mamman tar tabletter för att ta självmord
sen pappan märkte och sog henne död i badkaret
sen  flickan hitta en kompis som är en ande fast
men säger jag inte ;D jag rekomenderar den för alla skreksugna ;D
hähä men aja sen gick de en sorlig film som typ mamman och och bla
bla bla! hahaha jag ville inte kolla på slutet
för att då skulle jag börja gråta asså när mamman skulle ta förväl
till sina barn asså shiit jag ville börja gråta haha jag ba NEJ
nu byter vi xD  min bror ba VARFÖR ! sen jag ba de är fett soorligt bree!
sen han ba fegis xD hahah aja sen jag somnade kl 5 -.-
yeah! men aja jag väntar på att min mormor och morfar
kan komma så att vi kan åka och storhandla -.- sen ska jag åka
t dom ASSÅ SHIIT JAG VÄNTAR PÅ ATT LUREN SKA RINGA :@
men aja :Dhehe vgd alla? ;) själv chattar jag med kusin :)
men aja!
jag antar att jag bloggar senare antigen om jag kommer t hby
hos madde eller sen om jag får tid ;D
yeeh

puss & kram


pallar inte gå runt med klumpen imagen pappa! ibland
tänker jag på ditt skojjigade och till leende och tänker
tillslut att jag aldrig kommer få se de igen :'(
vill ba skrika dåå! snälla kom tbx!! i need you !!!<3


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0