lyckad dag ;)

tjennaarre :D sorry att jag bloggar så här sent men har inte
riktigt haft tid ^^ menmen ! ska börja från morgonen!
vaknade och borstade tänderna sen åt frukost
sen tv sen rasta vove sen smsade ut patricia och issa sen
va vi ute ganska länge sen skulle jag gå och köpa saker som mamma
ville sen mötte jag upp patricia och issa igen
sen efter ett tag ringde min mamma och sa att jag skulle
gå hem och äta sen efter maten snackade vi ganska länge
sen ville mamma att jag och min bror skulle gå och köpa
godis och läsk sen gjorde vi de ;) sen nu har vi varit hemma ett
tag ;)
menmen de jag gjorde med patricia och issa va typ att gå runt och snacka
och spela lite passningar med fotboll =)
sen vi va typ på en gård och gjorde knas saker xD
menmen imorgon vet jag inte vad jag ska göra ^^
men tar dag för dag ;) ska inte sova
nu men skriver godnatt=)
yeaah!


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0