steekande

shuueee! vaknade för någon timma sen .
yeeah asså shiiit dåligaste natten jag svär -.-!!
asså deee va skiit varmt! sen nalle ska gåå runt hela rummet
och hans tassar låter fett mkt när han går!
sen han ska börja slicka sig och de låter skiit mkt
sen min bror va vaken och han va inne på datan seen han lägger
på SORLIIG musik då jag började tänka på min pappa
och grät nästan assså! sen de va så varmt att
jag va tvungen att gå upp t vardagsrummet där min bror
va sen jag kolla på tv lite sen jag gick gick t ballkongen
för att ta friskluuuft svär skit skönt
men aja sen jag la mig igen ;)

ilääääh har skrivit värsta inlägget om natten xD hähä
men aja!
jag bloggar senare ciaaaao!!
<3

kram


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0