tester

Hur bor du: hä ?
Brukar du komma i tid: aa
Hur lång är du:1.60 nånting
Kan du laga mat:yeah =D
Vad jobbar du med/pluggar du:skuulah
Vad har du på dig just nu:tights rosa vit randig tishört
Har du någon fobi:aa HÅRA ÄKLIGA SPINDLAR
Hade du en bra kväll igår:aa fett mysig :D
 Vilket är ditt senaste inköp:godis&chips &lääsk
Din favoritdryck på morgonen:te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: morfar
Har du sovit i din egen säng inatt:och vem annars?
Vad hade du sönder senast: minns inte
Vem snackade du med senast:betto
Varm favoritdricka:te
Favoritdricka när du är riktigt törstig:ice te
Alkoholhaltig favoritdricka:-----
När gjorde du senast något riktigt dumt:någon dag sedan
Saknar du någon just nu:JAAA
Vad ska man göra för att få dig irriterad:va trög & va kaxig
Någon jag stör mig på:säger inte
Intressen: fullt
senaste person du kramade:mamma
Senaste person du ringde:madde
Senaste person som ringde dig:kompis
Vad drack du senast:ramlösa
Vill du ha barn: aa när jag blir stor.
Längtar du till din nästa födelsedag: lite
Har rakat dina ben någon gång:neeej du vet
Är du sugen på något nu:aa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:inga :S
Använder du hudkräm:aa
Attraheras du av män med skägg: whaaaaat?
Micro-pop eller poppa själv::S
Brukar du baka:aa
Röstade du i det senaste valet:minns inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:neeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Vilken låt lyssnade du senast på:we dont speak americano
)Har någon annan sovit i din säng inatt:nääe min säng skulle aldrig vara otrogen mot mig xD
Vad tycker du är äckligt:tuggad tuggumi :S
Har du pengar på mobilen:aa


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0