Alicia <3

shiit alicia jag saknar dey grovt mkt asså! vi har inte träffats
på flera år :'(
har nu drömt om dig två gånger ,vo träffades och hade kul
precis som vi hade när vi va små och gick i samma klass och allt
vi lekte med bönor allt möjligt ;( de va svårt för mig när du flyttade
och böt skola , jag grät i skolan , fröken och ngra till fick trösta mig ;(
enda sen dess har vi inte träffats  ,eller jo vi va på väg
men de blev knas ;( SAKNAR DIG!!!
nu när man ser på bilder på dig vill man ba gråta för de va räknat att
de skulle vara du och jag för alltid!
men jag kommer alltid älska dig som syster! kommer aldrig glömma oss
kommer aldrig minnas när du skulle komma och hälsa på oss i skolan
då alla ba hoppade på dig och du ba sträkte ut handen för att komma t mig ;)
 hoppas vi aldrig kommer tappa kontakten alicia <3
love you <3


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0