ciiaaoo anna bella xP

shuu! ska faktiskt sova kl 10 idag ?!!?!? :O kan inte fatta själv att jag gör det men asså idag vaknade jag skiiiit trött , jag fattar inte varför eftersom att jag alltid brukar lägga mig vid 11 ! så därför sover jag en timma tidigare idag så att jag ska palla morgondagen med klassresan till TomTits ;) hoppas de blir kul :P jag förklarar om dagen när jag kommit hem :) , juste min bror ville gå ut med mig och träna imorgon men jag tror inte jag kommer palla :S .... höhöhö vi kommer typ hem halv 4 imorgon ..asså typ kvart över åker vi tunnelbana till tomtits sen  vi kommer inte vara så länge sen kommer vi hem vid halv 4 som sagt , asså de som tar tid är typ resan enligt min lärare .. ajjaa kommer inte blogga mer så goodnatt alla mahmuud:D <33

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0