grillning igår med bror:)

hellu vaknade för en timma seneftersom att jag inte kunde sova , men aja igår vid typ 8-9 grillade jag och min bror ;) vi hade ganska mysigt :) sen rastade vi voven och sen lämnade vi han och giick längre ;) hahah juuuste de va en fågel på ngra TUNNA grenar som ba soov sen gick vi förbi då vi ba whaat? sen vi rörde lite på grenarna då den höjde upp sitt huvud sen jag gjorde lite till , då satt den endå kvar xD sen va de en katt som satt brevid hela tiden , kanske va därföör . men aja sen efterskolan gick vi ut :P höhö en dag med brooor :D ..
ajja idag ska jag åka till HBY <33 ska träffa madde och ngra till ;) ... igår tog jag inte så mkt bilder på mig eftersom att jag inte va på foto humör xD men tog lite på grillningen :S men aja nu kommer dom


lyssna på musik och gunga ;) mysigt


(dålig bild) ÄLSKAREEY BROR!!<33333(bild på bror)

jääävligt möörk bild på mig

men ajja ciiaaoo , haaaaar skiit ont i höften! :(!!

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0