helluhoppsan

shoo! sitter ba och kollar på tv xD asså shiit jag har fastnat vid tv när jag
har tråkigt :P men ajja jag undrar när jag ska
tagga till maddee ! och slagga där ! så jävla skönt de kommer vara
för asså varge gång då jag är där åd jag tänker ååh nej de är skola imorgon
vi måste skynda oss  så vi hinner vara med varandra mer och så
meen nuu kan jag vara där hurlänge jag Vill!! yeeah! :D
vi ska vara ute längee!! såå jävla mysigt att vara ute runt gårdarna
när de är mörkt - de behöver inte vara låångt hemifrån ! bara
man är med vänner och så :D skiit nice :P
meen aja , antar att jag hamnar i hässelby imorgon
eftersom att de är TÄLTMÖTE :D asså de är varge sommar
då vår kyrka har kyrka i ett tält iställe:D så min morfar och släktningar
ska typ lägga upp tältet idag , de skulle dom ha gjort vid 4!
så imorgon börjar dom ;) aja sen typ där ifrån tror jag att
jag ska till hässelby :D!
meen ajja juuuuste sorry för förra inlägget , bodde igänteligen inte
skriva om farsan på bloggen meen ibland går jag ba över gränsen!¨/
meen ajja ciiaoo

SKIIIT GAMMAL BILD PÅ MIIIG!! ASSÅ BOKSTAVLIGEN
MEN GILLAREN:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda gumman det är okej, du har din blogg.. för att skriva om känslor & så eller hur?

2010-06-09 @ 21:00:01
Postat av: 'M

det var jag som skrev kommetaren över D:

2010-06-09 @ 21:00:33
URL: http://peaace.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

sjukt fin bild på dig gumman :D

2010-06-10 @ 13:50:11
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Alicia

sv: Klart :) <3 Och du måste behålla din! TE AMO <3

2010-06-11 @ 15:43:49
URL: http://aliciarudberg.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0