hemma från hby!

shuueee! rubriken talar! kom nyss hem från hby till bagis
lovar skönt att vara hemma på länge!
men idag gick vi och badade :D jag och madde de va skit skönt ;)
men aja vi badade och solade och såå sen kom hennes bror kom hämtade
oss och hans kompis sen åkte åt vi och sen tog jag bussen
till vällingby för att möta upp min bror för att åka hem ;) yeeaah
man ajja jag har tagit tjooockt många bilder men vet inte om jag visar
allt ;D jallaah nu kommer dom ;D

madde och jag ;)

yeaaah !


haha whaat?

pallar inte ladda upp alla men ciiaao ;)


Kommentarer
Postat av: Patriiciaa

FETT SMAL DOMI :O :D LYLLO! x) <3

2010-06-29 @ 01:15:00
URL: http://glitterheart.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0