jawili FUCK DÖDEN!

asså omg!!! en morgon jag vaknade och kollade min lur
och de stogg : sms från angelina: omg vetu vad som har hänt? .
asså jag bleev fett orolig jag ba nej vad? då hon kunde inte
skriva och ville ringa ! sen hon ringer och säger något jävligt
dåligt!!! : min farsa har dött ! ( min farbror) ASSÅ FUCK DÖDEN
FÖRST MIN FARSA SEN MIN FARBROR! ASSÅ ÄR DE MENINGEN ATT
BARN SKA TÅLA SÅNT SKIT! FUCK FUCK FUCK (FÖRLT ATT JAG SVÄR)
ASSÅ OMG DE HÄR HÄNDE FÖR BARA NGRA DAGAR SEN!
ASSÅ angelina jag vi går igenom samma skit! så dom dagarna
du mår piss SNACKA MED mig<33 love you kusin!vi kommer träffas snart
och jag kommer aldrig släppa taget om dig <3 love u<3


Kommentarer
Postat av: simone

Vilken sötnos :D

2010-06-19 @ 13:05:32
URL: http://fattybom.se
Postat av: Hakim

Chok synd svär ;) livet går vidare

2011-05-02 @ 14:16:11

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0