skolavslutining imorgon na na na na na!!

shuuueee! händeR? just nuu gör jag inget specielt , mormor och morfar är på besök :P åt nyss med dom ;D morfar och bror storhandlade ! sen nu åkte bror till stan för att äta middag med hans klass:D  låter kul men aja ,imorgon ska man vara i skolan typ 08.25 sen ska vi gå till hjärt-punkten (ett ställe i skolan) aja sen ska klasser säga saker och sånt skit sen ska jag och min klass sjunga låten i Belive och sommar och sol och sen ska vi till klassrummet och sjunga en låt sen något mer sen ska vi ut och fika! och jag ska ta med min bror:D han har alltid ställt upp på skolavslutningar när föräldrarna inte har kunnat annars var de pappa och bror ;(-;( (SAKNAR DIIIG FAARSAAAN!!! SOM NU ÄR BLAND ÄNGLARNA ) aja juuuuste!! idag i skolan städade vi lådorna och sånt sen på lunchrasten ringde angelina mig :D kulkul men ajjjaa ciiiaaoo jag bloggar imorgon då SOMMARLOOOOOVET BÖÖÖRJAAR OMG OMG OMG JAG LÄNGTAR SOOOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG SKA BADA VARGE DAG OCH BAAA SOOOLA OCH CHILLAAA!!! '

Kommentarer
Postat av: 'M

ååååh så skönt med sommarlov, ALLA BITCHES KOLLAR & KOMMENTERAR MIN BLOGG. Ha det bääääst :*

2010-06-09 @ 10:31:54
URL: http://peaace.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0