STORT BESLUT STORT VAL GUD

Du anar inte hur mycket du sårade mig när du tog beslutet att ta min pappa ifrån mig ;(
okej visst han har de bra nu ! men jag  kommer nu aldrig glömma dig för de du gjorde imot mig och min familj :'(  folk sitter och bablar om att dom har bråkat med en ( små tjafs) och tycker de är skit stort men att förlora någon förelder är nog värre! okej jag förstog inte heller när min pappa levde :'( ,  Dada för ett år sen försvann du , de här året dog din bror! och andra i din familj har ochså försvunnit , antar att  tan tan återförsonas i himlen! , minns dina ord dagen innan du försvann!
minns alla goda minnen , minns när du gjorde allt för att få mig glad , minns när du och mamma fick mig att gå på fötter , du va en good pappa men nu är du en god ängel! älskar dig , och du vet att jag alltid gjort de . Gud gjode ett stort beslut att ta dig från oss/jorden men han gjorde de för din skull också! men saknareey ändå!, Nu när jag har förlorat dig är deee FÖRJÄVLIIIGT men du sörjde dina på föreldrar och syskon och om de är så hemsk för mig nu så bodde du ha de ännu mer förjävligare ,när du levde i denna jord.de vaa svårt att se dig vara ledsen , jag klarar inte av nu när mamma sörjer dig , du och mamma  och bror kommer efter gud! jag älskar er på högsta plats , måste gå vidare med livet och de gör vi för din skull! ses snart där uppe! älskar diig!! ällskar diig!!
VILA IFRID MIN ÄLSKADE UNDERBARA PAPPA! <33


saaknareeeeey komtillbaka!!!!!! , kommer aldrig sluta gråta efter dig!!

Kommentarer
Postat av: rico

rest in peace<3

2010-06-24 @ 01:03:49
Postat av: bloggaren

alltid bror<3

2010-06-24 @ 01:42:56
URL: http://mjgalen.blogg.se/
Postat av: bloggaren

alltid bror <3

2010-06-24 @ 01:45:28
URL: http://mjgalen.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0