tester

dumhets test !
 (nej ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat

(nej ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat

(haha ja ) du har gått in i en glasdörr

( what?) du har hoppat ur ett fordon som rör sig

( haha aa) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig

( tror inte de) du har sprungit in i ett träd

( nästan xD) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.

(??hä ) du testade precis om du klarade det

( aa:D) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat

(-.- ) ditt hår är/har varit blont

(aa:D ) folk har kallat dig långsam

(nä ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger

(nästan xD ) du har nån gång somnat på en lektion

( jaa!) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.

( nä tror inte de) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig

(haha ibland när jag är jääävligt lat av mig xD ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.

(NEEEJ ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre

(nä ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt

(ja :D ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka

( hahahah aa:D) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan

(hahahah aa fett :D så klumpigt av mig :D ) du råkar göra sönder väldigt många saker

(haha aa :D tusen gååånger ) du har trillat av stolen då den stått helt still

(eh ? nä ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen

allmänt test-

Hur bor du:bagis
Brukar du komma i tid:till skolan ?
Hur lång är du:de va längesen jag kolla de mig men något med 1,68 elr ngt liknande
Kan du laga mat:aa
Vad jobbar du med/pluggar du:skolan
Vad har du på dig just nu:gråa mjukisar och en thisört
Har du någon fobi:ÄKLIGA DJUUR
Hade du en bra kväll igår:aa :D  
Vilket är ditt senaste inköp:godis
Din favoritdryck på morgonen:te :D
Var fick du dina senaste pengar ifrån:minns inte
Har du sovit i din egen säng inatt:ja ?
Vad hade du sönder senast:mobil:D!!!
Vem snackade du med senast:roberto
Varm favoritdricka:te
Favoritdricka när du är riktigt törstig:coca coola( felstavning)
Alkoholhaltig favoritdricka:päron sider ( med alkohol i alltså)
När gjorde du senast något riktigt dumt:jag gjort så mkt så minns inte
Saknar du någon just nu:aa fett !!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad:va trög och tro dig skit mycket!
Någon jag stör mig på:säger inte namn!
Intressen:mycket!
senaste person du kramade:mamma<3
Senaste person du ringde:roberto
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast:te xD
Vill du ha barn:när jag blir stor ja
Längtar du till din nästa födelsedag:aa!
Har rakat dina ben någon gång: dum fråga
Är du sugen på något nu: nä
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:dricker inte kaffe
Använder du hudkräm:ansikskräm
Attraheras du av män med skägg:attraheras?
Micro-pop eller poppa själv:
Brukar du baka:aa :D skit kul
Röstade du i det senaste valet:klass 4 !:D
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:nej , 50% ja 50% nej
Vilken låt lyssnade du senast på:saam-anti hayati
Har någon annan sovit i din säng inatt:inte denna natt med natten innan denna :D
Vad tycker du är äckligt:pedofiler! och perverser!
Har du pengar på mobilen:aa:D

Kommentarer
Postat av: LOWA

SV: Tack så mycket! :D

med mig är det bara bra, förutom att rösten är borta :D

2010-06-19 @ 12:43:07
URL: http://musiklowa.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0