text med bildbomb:P

hellu! sitter nu men blött hår med mjukisar och kofta :D
har inte gått till skolan idag eftersom att igår när jag var hos morfar och morfar
fick jag huvudvärk och mådde PISS och ingen kunde ändå skjusa hem mig
sen idag mådde jag lite bättre, då skjusade dom hem mig!
men imorgon ska jag till skolan! , Höhöhö!! bara en vanlig skoldag sen
på onsdag CIIAAO :D höhöhö lääängtar sooom skiiit till sommarlov!!
ajja! vad har ni gjort ? :D ,tänkte förresten ladda ner mer bilder
som jag och madde tog efter:D jag kunde inte sluta fotta:D höhö
juste , efter att jag hade bloggat tränade vi på dansteg och gick uuut till
släktiningarnas tomt eftersom att dom grillade :D MYYAMMYY !
aja sen gick vi runt och blabla sen gick vi till rampen och snackade :D
sen skulle hon gå hem -.- de va då jag fick jag huvudvärk , lite innan ..
men ajja skriver imorgon ;D nu kommer biiilder!

Maddee

höhö!!<3 ( tror mina mjukisar är för stora)


:D

hääär kommer jag!!!

systrar<3

lika på alla sätt!<3

<3

wtf xD

bästavänner för .....ALLTID<3



höhö!!! läskig bild på mig ;D


bloggar imorgon ciiaoo<3


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0