Tomtits

shuuu!!  idag vaknade jag och sånt skiit sen typ 07.50 stack jag och min bror ner till tunnelbanan eftersom att jag skulle möta min klass där och han skulle åka till skolan ;) men aja resan tog lite tid men de va kul ändå :) höhö sara tog knaas bilder som jag INTE ska lägga ut :P meen sen när vi kom fram skulle klasser från olika skolor samlas för att en tjej skulle förklara vad man kunde göra däär... sen gick jag med yusra och Marcelle och Lea , de fanns en vatten fontän som man kunde gå in i utan att bli blöt :) vi gick in dit sen mina kompisar va dummare och  blötte ner sig helt xD asså de tog av skorna för att hålla på där xD sen gjorde vi lite olika som jag inte minns allt men jag skriver de jag minns , vi gick till en spegel rum asså speglar ÖVERALLT men fick vara försiktig annars skulle men gå in i en spegel xD haha tills slut fick jag  panik och sog ba dörrar överallt då jag gick in hela tiden i en spegel xD hahha .. sen fanns de en skiit rolig rushkana som jag INTE åkte xD töönt på mig sen fanns de en karusell som sog rolig ut :P sen lite till men aja ska tagga , lägger upp bilder ciiaoo maahmuud.

förvirrad

fontänen

 laddar upp mer imorgon

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0