långt inlägg ;)

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D sitter hemma nu med madde<3! hahaha asså shiit nu hon ska sova hos mig xD jag svär vi är alltid med varandra xD enda sen sommarlovet började ;)  menmen madde ska sova här iaf tills på torsdag! höhö hennes mamma kommer miss henne:D!!! men inte jag ;D VARFÖR JO FÖR ATT HON SKA SOVA HÄÄÄR:D aajjaa xD nu byter vi ämne:D höhö de vi gjorde dom här dagarna dessa dagar va typ att sova hos henne xD sova sova sova :D sen tält möte ^^ men finska zigenare och  vår släkt :D it was nice! men aja sen vi va med malin sen runt runt ute ute , jag kunde inte sova hos min mormor för att de va finska zigenare som skulle sova hos dom asså två gifta par ;) asså min morfar ska alltid ALLTID vara snäll mot alla!! haha inte konstigt han är kristen :P men aja sen efter ngra dagar då dom åkte tillbaka till FINLAND ajja;D sen igår vi åkte till RINKEBYYY och släkting ''sandy'' aja sen vid 6-7 åkte vi heem sen vi gick ut igen ''som vanligt'' med malin och madde , hahahahha juuste vi åkte runt i en vagn xD hahahah jag och madde KNAAS hahah högsta musikeen '' toarulle'' sen malin körde runt oss ;D .. men aja sen vi slutade och hoppade av vagnen  sen vi satt oss vid trappen i skolan sen eftersom att min morfar skulle gå till läger med kyrkan och sova ngra dagar där då jag va tvungen att sova hos mormor för annars hon skulle bli själv då madde sovde också med oss :D sen idag vid 2-3 kom vi hit! sen min dampande mormor var skiit sur för att jag inte hade packat mina kläder i skåpet dåå smittade hon av mig och jag fick DAMP xD madde fick spela och äta godis sålänge som vi precis hade handlat precis aja sen gick vi och tog tvätt tid imorgon då vi tog från 1 till 3 , juuuste vi kom nyss hem från söderbysjön sen vi åt :) hahahah jag gick förbi typ ankor fast stoora då dom lät skit läskigt hahah jag sprang därifrpn . menmen ajja senare ska vi mysa och äta godis :D<33 men aja ooouuuufft ni ska veta asså  hur många bilder jag har tagit men vet inte om jag laddar upp alla :P , juuste eftersom att min farbror har dött ;( ska jag gå dit efter begravningen  eftersom att just nu är de mkt folk hemma och dom och så , men asså åååh längtar till att få träffa angelina ;(;( asså min farbrors dotter <33 meeenmeen nu kommer olika bilder:D<33

första dagarna i hby :D

:D mysiga kvällar med madde:) ( MISSFÖRSTÅ INTE)

hahahhahah knas xD

haha dåren ( jag ) påväg ner ;)


<33

HAHAHHAHAHAHAHAH jag genom kikhålet :D

höhö:D / jag

peace :D




jag vid vattnet :)





ASSSÅ FAN VA KATT SEAN BANAN ÄR<3


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0