vill till sätra<3

shoooooooooooooo!! sitter med madde nu :P , hon ska typ hem vid 10 eller ngt liknande eftersom att min papo kommer efter dom efter att han har varit hos min pappas brors familj ( eftersom att dom sörjer) ajja imorgon är begrvaningen då ska min bror typ gå men sen HOPPAS   jag att jag får gå till dom!!! vill värkeligen vara meed angelina men ajja skit samma. HAHAHHAHAHAHAH  natten va knas:!!! hahahahha kollla vi satt ihop sängarna såå att de blev som en muur:D SKIT MYSIGT men ajja vi typ lekte som 5 åringar XD sen lyssnade på musik :D sen snackade sen LEKTE igen xD hahah sen på natten då NALLE :@ asså bree först han vill gå ner sen han vill gå upp asså problemet var att de finns inget mellanrum så att han kunde hoppa ner så JAG VAR TVUNGEN ATT GÅ UPP UUR MIN DJUUUUUUUUUUUUUUPA SKÖNA SÖMN!!  men aja :D haha sen vi somnade skiiit sent men ajjja :D ajja skit samma:D cyyyaa <333

hahah nalle  :D ajja ska rasta han nuuu


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0