101 Dalmatiner!


Hejhej kom hem från madde
för typ 2 timmar sen .
sen logga jag in på datan
och gick in på youtube sen de kom fram
filmen : 101 Dalmatiner
så hadde jag lust att kolla på filmen :D haha så sjukt länge sen
jag sväär filmen är skit bra xD , haha ni kanske tkr jag är barnslig
men jag tycker faktist de bland alla tecknade så är detta en av dom bästa!
haha gick in på google och tog flera bilder som jag kommer sätta upp nu =).

kurella du vill kurella du vill lalalalala hahah :D
menmen ska ducha efter att min bror har komit ut ur duchen sen typ sovah!
nu kommer bilderna




naaw kolla valpen :D (lacky)


 man och fru xD

 baddy :D

 101 dalmatiner!!

alla tillsamans:D


godnatt!!
kram från amanda Tan-M



*gammal bild*


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej hej . Snygg blogg ! :)<3

2010-03-04 @ 10:00:55
URL: http://mickiss.bloggplatsen.se

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0