a'-gipzy

tervee :D
haha älskar de finska språket xD de är skit kul att snacka
som finskar :D
haha : minä raka stan sinua , betyder jag älskar dig =)
hahaha sen terve betyder typ hej
haha vad leker jag att jag kan finska xD
hah  jag kan bara några ord x)
ska fan lära mig.
menmen sitter i mjukisar och ett skit långt line xD
jävla blatte jag är xD
menmen lyssnar på en låt som heter : love me , Med justin bieber.
menmen undrar vad madde gör ,ska tagga ut me henne senare :)



haha kolla så jävla sööt:D haha han är min och min brorsas favorit :D
hahahha våran idol xD

aja men ska tagga ciiaoo =)

kram från amanda the gipzy hahah nääh driver :D
kram från amanda TM

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha najs . Moi betyder hej på finska , är finsk .:P

2010-03-04 @ 22:51:23
URL: http://mickiss.bloggplatsen.se

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0