im happy!

shoo!
kom nyss hem från skolan , idag hade vi intenationella
på engelska SKIT LÄTT !
sen gjorde typ alla omprov , vissa gjorde omprov på verb och vissa hade hela omprov
asså då menar jag på ett annat prov vi har haft tidigare på engelska.
sen hade halva klassen musik och halva hemkunskap
och de va min grupp som hade HK
och då hade vi en vikarie som jobbar som syslöjdslärare som heter
Anna .
jag svär hon flippade för ingenting på mig!
men iaf vi gjorde kladdkaka och jag var med liza och vår blev skit god!
dessutom har jag tagit mkt bilder idag som kommer NU

hahahah nalle gick i min hylla!


liza och jag <3


haha jag rania , aisha , natasha! :D

fett söta de är tsm! ..jag rania och aisha hade adidas idag ;:D

KRAM FRÅN MIG


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0