pass på rubriken

 hejhej!
jag vaknade typ vid 12 tiden sen jag kolla på tvääh:D
sen nu data.
Vad tycker ni om den nya headern jag gjort ? IGEN.
´hahha jag lovar när mina program funkar för header då jag gör som fan ;).
menmen igår jag va me madde sen vi åkte till kyrkan och gjorde amen! :D
hahahha jag kom på det igår jag baa: madde nu vi ska åka till kyrkan
och göra AMEN hahah vi doog av garv :D
sen vi åkte hem till kusiner och då dom har en skit sööt hund
som heter Leoo :D .
sen jag och madde tog bilder men kmr bara visa en eftersom att hon tkr att hon är så ful
att hon inte vill visa sig i ngn blogg xD .
menmen smsar med madde nu , hon ska typ kääka =).
sen idag hon ska sova över :D .
jippiiee kajjej xD.
menmen bloggar senare och visa dessutom bilden :D .

ciiaoo //manda_gipzy


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0