sorry

hejhej !
sorry att jag har inte har bloggat men vi har inte haft internet
men nu har vi bara lite .
men nästa torsdag ska vi köpa både en månads surf och en mobil till mig :D
mobilen heter typ qomvik .
men jag tror inte mobilen är så  bra :/ .
menmen tror inte jag kommer få den bästa mer eftersom att
jag pajar alla mina mobiler .
menmen nu dricker jah TE med hallon i ;P skit gott.
juste jag har en ny msn som heter  [email protected]
ADDA MIG alla som jag hade på min förra msn för de går inte att logga in på
[email protected]
jag kmr förstås aceptera alla som jag känner men ni som är anonyma
TUVÄR.
aja hejdååå <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Hahah ja, vi vart väldigt najjs :D

2010-03-11 @ 15:45:27
URL: http://theskitungen.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0