-.- skit kul dag ( NOOT)

shooo!! idag i skolan gick vi till skogen och då var vi i grupper -.- och var jag med saraL och Felicia från klassen sen i ngra från andra klasser sen vart det massa matte frågor och BLA BLA BLA men sen kom liana och hennes kompis sen från ingenstans hon hoppade upp på min rygg xD och va typ där skiit länge xD sen hon ville inte gå av xD haha menmen ...sen påvägen tillbaka till skolan träffade vi på SKIT SÖTA fluffiga hundar:D en va typ 10 månader och satt i en vagn! svääär skit sööt:D jag dooog asså! mina ögon på dunkade av STORA hjärtor xD hahhaha saaik xD menmen som matsäck hade jag skit torr mat -.- räcksallad med kex och frukt sen festis xD åt typ allt förutom salladen ;D menmen , sitter och sjunger på en skit bra låt ! som heter moment like this! men ska nog vara inne lite till sen göra saker som jag mste göra t.e.x. : LÄXOR , rasta voven ,BAKA :D tihihi :D skit kul  , men vi får se om de blir ngt med bakning :) meeen hööör av mig senare :)  ciiaaooo Peaarla :D hahahh har hört de från en reklam xD tihihi , juste asså dagens längan är : JJAAAGG VIILLL HHAA SOMMAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOV NUUU!! , STÅR INTE UT I EN VECKA TILL!!!!!


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0