ååhåå

Helluu:D asså de knas! höhö jag hinner typ bara blogga sent! menmen ni kan ju ändå läsa nästa dag:) om inte ni är vakna :P meenmen idag duchade min bror bebisen :D (nalle) sen fick jag torka han och jag kammade han! :D sen duchade jag :) super skönt!!:) seen små städade jag mitt rum och typ kollade på foton och sånt:P sen cyklade jag ner til centrum för att köpa gott till mej och mamsen:) eftersom att min bror har åkt till kusin och ska typ sova över hahaha när han skulle packa sina saker då tog jag ut hela tiden för att jag inte ville att han skulle åka:) hahaha de klart om man är van att alltid se varandra , :O omg!!! shiitt hur ska det bli när han ska flytta ut?!? nää förresten jag ska ju flytta med:)! jag skiter ii wallahi jag ska! :D haha menmen  nu sitter vi och kollar på en film med typ Al pacino:) jag älskar hans filmen så jävla grymma! :D meenmeen jag antar att jag bloggar mer imorgon:D!! höhö!! kanske åker till hässelby i helgen:) i think so ! :D meenmen nu visar jag bilder på mig och ny duchade nalle! :D höhö


söötiissh<3


man måste bjuda på sig själv! :D

och neej! bryr mig not! om ni tycker jag är fjortiz!

någon på rymen :O! prison brake!! haha ofta xD
nää men asså han ville inte bli kammad eller torkad xD!

R.I.P. min bästa/älskade/tungaste farsa!<3

ciiaoo<3

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0