de är så många som jag saknar med de är så många som inte fattar de / är onsynlig eller ?:(

shuu! kom hem från skolan för typ två timmar sen ,direkt när jag kom hem tog jag av min och blabla sen lyssnade jag på musik och dansade ihjäl mig xD höhö men i skolan har jag inte gjort ngt specielt förutom matte och sånt SKIT! menmen imorgon ska vi ha någon dag tsm men andra klasser och då ska vi typ gå ut till skogen och göra något där PALLA asså shiit!!sen har man hört också att de ska bli regnit! menmen! jag tar de som kommer :S ! menmen ska snart tagga ner till centrum för att köpa matsäck och sånt skit!. men juste asså vem blir ovänn för en fkng boll!? asså shiit jag och en kompis som jag nu är ovänn med var ute och hittade en boll då säger jag att hon ska ta den för att om jag skulle ta den då skulle någon se mig sen tog hon den och då kom vi överrens om att den var min sen leker vi med den och sånt sen idag skulle jag och hon köra kråkan med den i skolan och då kommer mina andra vänner och vill köra med oss då säger vi okej sen bara för att den här tjejen då hade sagt när vi var ensamma att hon skulle börja då sa ngra av dom att dom ville börja , då blev min kompis skit sur och mina andra vänner blev väll lite små sura för att hon höll på bestämma och så!sen går min kompis och bla bla sen smsar vi vidare och håller på att bråka ..sen via sms säger hon att vi bestämmde inte att de skulle vara bara min boll? .. ASSÅ SHIIIIITTT FKKNNG ONÖDIG TIIID!! PÅ SÄÄÄR BRÅK :S-- menmen jag tänker värkeligen inte säga förlåt :S menmen !  tänkte visa lite bilder SOM VANLIGT :S meeen cyyyaa<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså lol. De handlar ej om en boll.:-S haru ej fattat något?

2010-05-27 @ 15:30:52
Postat av: bloggaren själv

okej då mister bokstavliga mäniska de handlar om att ngra andra ville leka med bollen med oss och sen bara för att du ville börja med BOLLEN så blev dom arga och du med ?! sen bestämmer du att de inte längre ska vara min?! saik på dig

2010-05-27 @ 15:42:38
Postat av: Anonym

Asså lol de handlar inte heller om de.

Du missförstår allt och alla :-S konstiga människa.

2010-05-27 @ 18:51:48
Postat av: Anonym

haha snacka inte alice ditt avlånga huvud! xD förklara om jag inte nu fattar :S

2010-05-28 @ 15:01:56
Postat av: Anonym

Asså jag vill helst ej ta upp de på en blogg hellre på msn

2010-05-29 @ 08:51:14
Postat av: Anonym

Hellre ha ett ovalt huvud som många har istället för runt!

2010-05-29 @ 08:52:51
Postat av: Anonym

haha nej de inte många som har ovalt huvud xD du sa de själv förut .

2010-05-29 @ 15:49:06
Postat av: Anonym

haha lol, när :S

2010-05-29 @ 17:05:01

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0